DKK 2009.11.05. 11:00

Pro Bowl - Irányítók

Már lehet szavazni a pro bowl játékosokra, itt a lehetőség hogy innen a világ túlsó oldaláról is befolyásoljuk némileg az eseményeket. Ha jól emlékszem tavaly is végigkattintgattam az összes kategóriát, de a végén mégis kiderült, hogy "...voters must be residents of the united States". Dühöngtem is rajta egy kicsit, mert lelkes amatőrként böngészgettem hozzá kicsit a csapatlistákat, hogy ne teljesen fogalmatlanul szavazzak (most komolyan, tudna valaki mondani mondjuk kapásból két jó defensive tackle-t a statisztikák átnézése nélkül). Most viszont minden gond nélkül megkaptam a végén a pozitív visszaigazolást: "Your vote has been recorded". Ráadásul kedvesen figyelmeztetett a rendszer, hogy annak érdekében, hogy a kedvenc játékosom bejusson a Pro Bowl-ra, szavazzak annyiszor, amennyiszer csak akarok. Kösz nem, az én kedvenc játékosom majd a superbowl-on játszik, és biztos nem akar előtte Hawaiion ugrabugrálni (ami persze az idén South Florida).

Alapvetően a Pro Bowl-t kicsit értelmetlennek tartom, de hát ha az ember nyomhatja a VOTE gombot nem bírja ki, hogy ne nyomja meg, bármi is legyen ráírva. Gondoltam megosztom a nagyérdeművel QB választásaimat (három választható konferenciánként). Ne számítson senki nagy szakmaiságra, hisz a pro bowl szavazás nem is erről szól.

AFC: Úgy döntöttem Paytonra és Tomra nem szavazok. Jön majd rájuk párszázmillió szavazat úgyis, ehhez én nem kellek. 

Matt Schaub - mert talán elkezd már működni az a houstoni gépezet, bár kicsit rozsdás még. Benne van a meglepetés, akár még az Indianapolis diadalmenetének lestoppolása is ezen a hétvégén. Ugyanakkor valójában a nosztalgia miatt szavazok rá, mert még emlékszem, amikor néha Michael Vick helyett beállt az Atlantában, és csodát láttunk. Nem kéne már egy rendes csapat Matt? Bár még így is ő az első a QB listán.

Mark Sanchez - mert tetszik a hozzáállása. Gyere fiú leigazolunk, te leszel az arca a franchise-nak, ha nem is most, hát majd pár év múlva. A jövő befektetése.

Ben Roethlisberger - mert Ben, ha ez a szezon nem is lesz valami fényes, legalább guríts majd le egy pár pohárral a többi focista sráccal a Pro Bowl után.

 

 

 

 

 

 

 

 

NFC: itt már nem csak a "szegény elesettekre" kattogtam.

Aaron Rodgers - mert egyre jobb, és tetszik az attitűdje. Ő is lehet még 10+ évig franchise arc Green Bayben.

Donovan McNabb - mert ez az támadósor a kezdeti botladozások után nagyon acélos lett, és ez az ember áll az élén. Érdemes lesz rá figyelni az idén (akár az egyike lehet azoknak, akik "nem érnek majd rá" a pro bowl idején).

Drew Brees - mert ugyan az idén alig láttam, nem tudom elfelejteni neki a tavalyi szezont. Ennek ellenére gyanús, hogy ő rá is ér majd erre túrára.

 

 

 

 

 

 

 

Arról pedig, hogy ennek ellenére Tony Romo, Brett Favre, vagy Philip Rivers lesz ott a Pro Bowl-on, igazán nem én tehetek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://firstdown.blog.hu/api/trackback/id/tr981498664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása